NóRah 2011.07.22. 11:03

Barack

Már megint éhes vagyok, pedig most reggeliztem. Ejnye. Irodában dolgozni kihívás, pláne ha az ember fogyókúrázik, diétázik, miegymás. Folyton csak ennék, pedig nem vagyok én éhes, csak az agyam az... Azt hiszi, mindent jobban tud. A testem irányítja az agyam, vagy az agyam a testem?

Megettem megint egy barackot, de semi íze nem volt. Pedig de jó volt hétvégén az a finom kis fehérhusú de pirosra megérett, édes. És tessék csorog a nyálam. Tudom, hogy a fél zacskó tökmag is sorra kerül majd. Bár délben már ebédelni megyünk a szomszédba.

Enni vagy nem enni? Ez itt a kérdés! Természetesen nem enni, mert megrekedt a mérleg nyelve egy számon. Mondjuk az is 12 kilóval mutat kevesebbet, aminek őszintén örülök. De még -12 és siker.

Hívogat a hűtőben hűsölő 4 szem őszi. Őszi az idő is... majd ebéd után, edzés előtt megeszem. DE jobb ötletem is van: vacsorára. Akkor lesz a legjobb helyen a bendőmben.

A bejegyzés trackback címe:

https://csipetnyi.blog.hu/api/trackback/id/tr483088608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása